Leidsche Plein 2024

Het jaarlijkse partnerevent van Leiden&Partners vond dit jaar plaats in de Marekerk. Met o.a. het 450ste vrije jaar van de stad Leiden, de plannen met 3 oktober, Days of Art & Science, de New Dutch beweging en nog veel meer. Lees snel verder.

Newsroom

Mincke Pijpers, onze Head of Marketing & Strategy, praatte iedereen bij over de laatste ontwikkelingen van onder andere het Leiden Convention Bureau, het Leiden International Center en campagnes als de Cultuurcampagne. Daarnaast gaf ze toelichting over de NRC Kennisbijlage en de Dutch Bio Science Week (22 juni t/m 29 juni). Bekijk de volledige presentatie.

Presentatie Newsroom

Partnerpitches

Unieke show Armin van Buuren

Om het belang van Leidens Ontzet kracht bij te zetten is het plan om aan de vooravond van 3 oktober een unieke show te geven, onder leiding van Leidenaar Armin van Buuren. Het wordt echt een kado aan de stad en aan haar mensen, dat hen zal verbinden op een unieke manier. Daar is steun vanuit de stad bij nodig. Lees in de presentatie hoe u kunt bijdragen. Voor vragen of aanmelden, mail marijkedejong@twofiftyk.com.

Presentatie Armin van Buuren show

15 Jaar Leiden&Partners

Dit jaar bestaat Leiden&Partners 15 jaar. Door de liefdevolle loslating zijn we gegroeid van een marketing naar een management organisatie. Hiermee zijn we in de loop van de jaren op een steeds breder domein aanwezig. Leiden&Partners is opgericht door 20 stadspartners, waaronder de founding partners Universiteit Leiden, Rabobank, gemeente Leiden en MBORijnland. Met veel van deze partners zijn wij regelmatig in contact en maken wij één op één afspraken over de onderlinge samenwerking en ambitie. Wij doen namelijk geen projecten alleen, maar altijd in samenwerking met partners!

Bekijk de presentatie

Streek van Verrassingen

Het nieuwe Proef de Streek magazine is met enthousiasme ontvangen in regio Leiden. Het magazine is gratis verkrijgbaar bij o.a. VVV’s, bibliotheken, gemeentehuizen, musea en horeca. Volop inspiratie en verrassende tips om eropuit te gaan in de eigen streek. Bestel magazines (per 50 stuks) via thies@leidenenpartners.nl.

Lees het persbericht

Leiden&Partners

Leiden&Partners is verantwoordelijk voor de citymarketing van de stad Leiden. Ons doel is naast het gastheerschap van de stad, het merk ‘Leiden’ op de kaart te zetten, om groei te realiseren in het aantal bezoekers, het aantal congressen, het aantal studenten en het veroorzaken van investeringen, maar ook om een verbinding te leggen tussen de vitale stad en haar bewoners.

Leiden&Partners geeft daar invulling aan middels de divisies Citybranding, Regiomarketing, Leiden Conventionbureau, Expat Centre Leiden Region en de VVV.